Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen
Workshop:
Professioneel inkopen en aanbesteden
Specifiek voor directieleden en bestuurders organiseert Pro Mereor jaarlijks in het voor-en najaar een middagbijeenkomst over professionalisering van de inkoopfunctie in het onderwijs, zorg en overheid.
U krijgt inzicht in de toegevoegde waarde van inkoop, de mate van professionaliteit van de inkoopfunctie en mogelijke ontwikkelrichtingen.
Hoe kunt u starten met professionalisering en hoe blijft u in control?
De volgende onderwerpen passeren de revue:
In één middag is uw kennis up-to-date en weet u wat uw organisatie nodig heeft.
Waar en Wanneer?
Datum: 25 mei 2016.
Locatie: Zalencentrum NDC den Hommel, Kennedylaan 9, 3533 KH
te Utrecht.
Kosten: € 495 excl. btw.
Meer informatie en inschrijven
Voor meer informatie en inschrijven verwijzen wij u graag naar: Inschrijfformulier Professioneel Inkopen en Aanbesteden.