Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen
U kunt bij Holland Inkoop Professionals terecht voor detachering, consultancy en werving en selectie, zowel voor de publieke als private sector.
Door onze jarenlange ervaring binnen de inkoopdiscipline zijn we als geen ander in staat om onze opdrachtgevers een passende oplossing te bieden. U kunt bij ons terecht voor vraagstukken die gerelateerd zijn aan capaciteit, als wel voor meer inhoudelijke adviesvraagstukken. Onze consultants nemen u bij de hand en komen tot gedegen oplossingen voor uw vraagstuk.
Supply Value is een onafhankelijk strategie advies- en implementatiebureau op het gebied van procurement, supply chain management, performance management, digital en project & change management. Wij leveren advies, interim managers en training en vertalen uw strategie naar concreet resultaat.
Onze missie
Wij helpen leiders slimmer samenwerken waardoor zij duurzame waarde creëren tegen lagere kosten en minder risico. Wij geloven dat resultaten die voor een individu onhaalbaar zijn overtroffen worden als je samenwerkt. Ieder vanuit zijn eigen kracht, met focus op een gezamenlijk doel en minimale transactiekosten.
Onze visie
Wij zijn een leidend adviesbureau. Wij creëren positieve impact, innoveren en verbeteren de manier waarop organisaties samenwerken. Supply Value bepaalt gezamenlijk met u, uw klanten, partners en leveranciers hoe u risico en kosten kunt reduceren en meerwaarde kunt creëren. Dit doen wij op basis van uw positie in de markt, de positie van uw leveranciers, de karakteristieken van uw producten en diensten en de karakteristieken van uw organisatie, medewerkers en processen. Wij zijn ervan overtuigd dat het leveren van duurzame resultaten zal leiden tot groei van onze klanten, medewerkers en partners en daarmee een gezonde groei van Supply Value als onderneming.
Ben jij onze nieuwe allround inkoopadviseur met hart voor de lokale overheid?
De samenleving:
Een mooie gemeente met 48.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijk landschap midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren.
De organisatie:
Wij ontwikkelen ons tot een netwerkorganisatie die midden in de samenleving staat. We hebben allerlei interessante, maatschappelijk vraagstukken en spelen in op de tendens van ‘meer samenleving, minder overheid’. Wij zijn ambitieus en vallen graag op een positieve manier op. We profileren ons als duurzame gemeente en verbinden daar consequenties aan. Wil je weten hoe onze organisatie werkt bekijk dan ons boekje op: http://bit.ly/240Oa9N
De medewerker:
Onze professionals hebben hart voor de samenleving en zetten zich daar dagelijks met veel energie voor in. Bij ons kun je je ontwikkelen en kansen grijpen, zodat je jouw talenten optimaal kunt benutten. Onze arbeidsvoorwaarden en arbeidsomstandigheden zorgen voor een gunstig werkklimaat. Het nieuwe werken geeft hierin ruimte en flexibiliteit.
Voor het thema Koers zijn wij op zoek naar een
Inkoopadviseur
voor 24 uur per week
voor de duur van 1 jaar
Positie in de organisatie:
Wij werken op basis van een gecoördineerd inkoopmodel. Je maakt deel uit van een groep van 3 inkoopadviseurs die vanuit een centrale positie in de organisatie adviseren op strategische en tactische inkoopvraagstukken en regie voeren op inkooptrajecten. De decentrale inkopers zijn vakspecialisten en beleidsadviseurs en hebben binnen hun taken ook een inkooprol.
Wat is het doel van de functie?
Binnen de kaders van wet- en regelgeving en het inkoopbeleid regie voeren op inkooptrajecten en adviseren op alle werkvelden van onze organisatie over inkoop.
Bijdragen aan verbetering van processen en procedures en verdere professionalisering van de gemeentelijke inkooporganisatie.
Wat zijn je werkzaamheden?
Wat vragen wij van je?
Welke competenties heb je?
Je werkt zelfstandig & resultaatgericht. Projectmatige werken is routine. Je schakelt makkelijk in stijlen van communiceren zodat je gesprekken kan beïnvloeden en soepel kan afstemmen op verschillende gesprekspartners. Verder heb je gevoel voor het werken in een politiek-bestuurlijke omgeving. Vanuit je vak expertise ben je vooral in staat om te adviseren vanuit het bestuurlijke belang en vanuit een partnerrol in te zetten op het bereiken van beleidsdoelen van de organisatie.
Wat bieden wij?
Wij bieden jou een afwisselende baan en enthousiaste collega’s. Deze functie is gewaardeerd in schaal 10 van de CAR-UWO. Het salaris in de aanloopschaal bedraagt € 2527,- tot maximaal € 4121,- in de functieschaal, dit zijn de bedragen bij een fulltime dienstverband van 36 uur. Naast je salaris ontvang je maandelijks een Individueel Keuzebudget (IKB) van 16,3% welke je vrij kunt besteden aan de beschikbare doelen passend bij jouw persoonlijke wensen. Denk aan: extra verlofuren en opleidingskosten.
Heb je interesse?
Schriftelijk reageren, kun je tot uiterlijk 29 mei 2017 via de sollicitatiebutton. Vermeld bij je reactie het vacaturenummer 19-KO-17. Voor deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven. Daarbij hebben interne kandidaten een voorrangspositie.
Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met Marcel Haurissa, teamleider strategie en advies of met Esther Daleman, adviseur P&O, beiden bereikbaar via telefoonnummer 0343-565600.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Adjust heeft ambitie. Ambitie om inkoop te professionaliseren en hoogwaardig en praktische adviezen te geven. Dit doen we door de inzet van geavanceerde tools, consultants met robuuste ervaring en een gedegen projectmanagement.
Adjust zorgt voor een beter inkoopresultaat. Door besparingen op inkoop maken onze klanten meer winst. Voor strategische producten worden de juiste, meest innovatieve partners gevonden.
Door onze kennis van aanbestedingsprocedures zorgen wij dat overheidsorganisaties rechtmatig aanbesteden. Wij werken geregeld met innovatieve contractvormen waardoor ook de effectiviteit gewaarborgd is.
De consultants van Adjust staan naast de klant, brengen categorie expertise mee en volgen onze bewezen inkoopmethodiek. Waar wenselijk maken wij gebruik van ons e-sourcing systeem om zo het resultaat te optimaliseren.
Omnifocus helpt bedrijven en overheden bij het succesvol doorlopen van inkooptransformatietrajecten en, als onderdeel daarvan, e-procurement trajecten door inzet inkoop- en change management expertise.
Intermaris is een woningcorporatie met een heldere missie. We bieden mensen met een laag inkomen betaalbare woningen in Purmerend en Hoorn en omgeving. Tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding. We zijn maatschappelijk gedreven en kiezen voor een zakelijke en efficiënte aanpak. Intermaris is een woningcorporatie met 17.000 wooneenheden en circa 220 medewerkers, waar het aangenaam werken is. En vooral; die zorgt voor aangenaam wonen en leven voor haar bewoners. Meer over ons vind je op www.intermaris.nl
JCB Procurement Services is een professionele partner voor iedere organisatie met vraagstukken op het gebied van inkoop. Onze doelstelling is een totaaloplossing bieden waarmee organisaties hun inkoopfunctie en resultaat structureel kunnen verbeteren.
Als totaal aanbieder op het gebied van inkoop zijn wij u graag van dienst met Consultancy, Detachering, Interim Management en Werving en Selectie. Dat doen wij met kennis, kunde en passie voor het inkoopvak.
Wij beperken ons niet alleen tot adviseren en het schrijven van rapporten, maar wij analyseren uw inkooptraject, signaleren knelpunten en implementeren verbeteringen. Met een realistische en pragmatische aanpak werken wij samen met u aan structurele resultaten en oplossingen.
Een klantgerichte aanpak dus, die een solide basis legt onder uw inkoopproces en meer rendement haalt uit uw inkoop.
Aeves is specialist op het gebied van Consultancy, Executive Search en Interim Management gericht op de commerciële disciplines binnen organisaties:
Mensen binnen bedrijven en instellingen beter laten samenwerken, dat is de filosofie van Aeves. Binnen veel bedrijven bestaat spanning tussen inkoop-, verkoop- en marketingafdelingen. In plaats van elkaar te versterken, ervaren deze afdelingen en functionarissen elkaar vaak als tegenpolen met als gevolg onvoldoende aansluiting in de commerciële keten. Aeves is gericht op het creëren van synergie en daarmee optimaliseren van het commerciële proces.
Dit doen wij door:
Ervaren consultants
De consultants van Aeves voegen waarde toe aan uw carrière en/of organisatie door hun uitgebreide kennis van verschillende branches en disciplines, gevoel voor organisatiecultuur, mensenkennis én: passie voor het vak. Professionaliteit, betrokkenheid en vertrouwen vormen hierbij de uitgangspunten.
Benefit, opgericht in 1997, is dé specialist voor tactische en strategische inkoopvraagstukken. Met een frisse blik gaan we aan de slag, of het nou gaat om interim-projecten of vragen over deta-vast. Eerlijk gezegd zijn we van alle markten thuis. We werken dan ook in vele sectoren: variërend van zakelijke dienstverlening tot productiebedrijven en alle denkbare overheid- en semi-overheidsinstellingen.
Dat we de grootste in ons segment zijn, komt ongetwijfeld door onze kennis van zaken en het centraal stellen van de klantvraag. Maar ook onze no-nonsense-mentaliteit, ons vermogen tot out-of-the-box-denken en ons vermogen om echt inhoud te geven aan een duurzame, volwassen relatie met onze klanten spelen een rol. Bovendien zijn we early adaptors: we willen ontwikkelingen in een vroegtijdig stadium op een kwalitatieve manier in onze aanpak integreren.
Wat die kwaliteit betreft doen we nooit concessies: alleen excellente inkoopprofessionals komen door onze selectie. En daar stoppen we niet. Op diverse fronten investeren we in de verdere ontwikkeling van kennis, inzicht en competenties van onze professionals. Bijvoorbeeld met het pittige en uitdagende talenontwikkelingsprogramma van de Benefit Academie en met het actieve kennisnetwerk van Benefit, waarin onze professionals kennis en ervaring delen met hun collega’s.
Wat kenmerkt Benefit?