Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen
Ben jij onze nieuwe allround inkoopadviseur met hart voor de lokale overheid?
De samenleving:
Een mooie gemeente met 48.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijk landschap midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren.
De organisatie:
Wij ontwikkelen ons tot een netwerkorganisatie die midden in de samenleving staat. We hebben allerlei interessante, maatschappelijk vraagstukken en spelen in op de tendens van ‘meer samenleving, minder overheid’. Wij zijn ambitieus en vallen graag op een positieve manier op. We profileren ons als duurzame gemeente en verbinden daar consequenties aan. Wil je weten hoe onze organisatie werkt bekijk dan ons boekje op: http://bit.ly/240Oa9N
De medewerker:
Onze professionals hebben hart voor de samenleving en zetten zich daar dagelijks met veel energie voor in. Bij ons kun je je ontwikkelen en kansen grijpen, zodat je jouw talenten optimaal kunt benutten. Onze arbeidsvoorwaarden en arbeidsomstandigheden zorgen voor een gunstig werkklimaat. Het nieuwe werken geeft hierin ruimte en flexibiliteit.
Voor het thema Koers zijn wij op zoek naar een
Inkoopadviseur
voor 24 uur per week
voor de duur van 1 jaar
Positie in de organisatie:
Wij werken op basis van een gecoördineerd inkoopmodel. Je maakt deel uit van een groep van 3 inkoopadviseurs die vanuit een centrale positie in de organisatie adviseren op strategische en tactische inkoopvraagstukken en regie voeren op inkooptrajecten. De decentrale inkopers zijn vakspecialisten en beleidsadviseurs en hebben binnen hun taken ook een inkooprol.
Wat is het doel van de functie?
Binnen de kaders van wet- en regelgeving en het inkoopbeleid regie voeren op inkooptrajecten en adviseren op alle werkvelden van onze organisatie over inkoop.
Bijdragen aan verbetering van processen en procedures en verdere professionalisering van de gemeentelijke inkooporganisatie.
Wat zijn je werkzaamheden?
Wat vragen wij van je?
Welke competenties heb je?
Je werkt zelfstandig & resultaatgericht. Projectmatige werken is routine. Je schakelt makkelijk in stijlen van communiceren zodat je gesprekken kan beïnvloeden en soepel kan afstemmen op verschillende gesprekspartners. Verder heb je gevoel voor het werken in een politiek-bestuurlijke omgeving. Vanuit je vak expertise ben je vooral in staat om te adviseren vanuit het bestuurlijke belang en vanuit een partnerrol in te zetten op het bereiken van beleidsdoelen van de organisatie.
Wat bieden wij?
Wij bieden jou een afwisselende baan en enthousiaste collega’s. Deze functie is gewaardeerd in schaal 10 van de CAR-UWO. Het salaris in de aanloopschaal bedraagt € 2527,- tot maximaal € 4121,- in de functieschaal, dit zijn de bedragen bij een fulltime dienstverband van 36 uur. Naast je salaris ontvang je maandelijks een Individueel Keuzebudget (IKB) van 16,3% welke je vrij kunt besteden aan de beschikbare doelen passend bij jouw persoonlijke wensen. Denk aan: extra verlofuren en opleidingskosten.
Heb je interesse?
Schriftelijk reageren, kun je tot uiterlijk 29 mei 2017 via de sollicitatiebutton. Vermeld bij je reactie het vacaturenummer 19-KO-17. Voor deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven. Daarbij hebben interne kandidaten een voorrangspositie.
Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met Marcel Haurissa, teamleider strategie en advies of met Esther Daleman, adviseur P&O, beiden bereikbaar via telefoonnummer 0343-565600.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Wil jij vanuit inkoop een bijdrage leveren aan de circulaire economie?
Meerlanden is nu drie jaar bezig met het gecoördineerde inkoopmodel en er zijn al mooie resultaten behaald. Komend jaar faciliteren we dat de business verantwoordelijken in hun inkooptaak kunnen groeien en dat we het contractbeheer en contractmanagement verder inrichten en optimaliseren. De afdeling inkoop bestaat uit een (tactisch) inkoper en een inkoopcoördinator en rapporteert aan de financieel directeur. Wij zijn op zoek naar een ervaren en ondernemende
Inkoopcoördinator
Standplaats Rijsenhout, werkweek 32-40 uur
De functie
Je coördineert en adviseert over (duurzame) inkooptrajecten en draagt zorg voor communicatie en afstemming met directie en management. Je formuleert daarnaast het inkoopbeleid op tactisch en strategisch niveau, realiseert het inkoop jaar(actie)plan en stuurt de (tactisch) inkoper aan.
Werkzaamheden
De ideale kandidaat beschikt over:
De belangrijkste competenties zijn:
Wij bieden
Interesse?
Reageer door een motivatie met cv per e-mail te zenden via het sollicitatieformulier: Klik hier voor het sollicitatieformulier!
Voor meer informatie kan je contact opnemen met Edwin Bergman, Inkoopcoördinator a.i., via 06-22244064 of Marlies van der Greft, Senior HRM Business Partner, via 0297-381777.
Wie zijn wij?
Meerlanden is vanuit negen locaties actief op het vlak van afvalinzameling, verwerking van afval tot nieuwe grondstoffen en energie, beheer van recyclepleinen, business park management, beheer en onderhoud van openbare ruimte (o.a. groenonderhoud, straatreiniging en gladheidbestrijding), en marktbeheer en Als partner van 9 gemeenten en 4.000 bedrijven werken wij aan een schone en duurzame leef- en werkomgeving. Wij bouwen aan een samenleving met gesloten kringlopen (100% recycling) en initiëren duurzame projecten in de regio. Zo produceren wij groene energie uit gft-afval die we zelf ook weer gebruiken voor onze voertuigen.
Meerlanden is een vitale en innovatieve organisatie die in de top zit van de Nederlandse afvalbedrijven op het vlak van duurzaamheid. Meerlanden biedt werkgelegenheid aan zo’n 500 enthousiaste medewerkers waarbij de organisatie nadrukkelijk oog heeft voor sociale participatie.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
JCB Procurement Services is een professionele partner voor iedere organisatie met vraagstukken op het gebied van inkoop. Onze doelstelling is een totaaloplossing bieden waarmee organisaties hun inkoopfunctie en resultaat structureel kunnen verbeteren.
Als totaal aanbieder op het gebied van inkoop zijn wij u graag van dienst met Consultancy, Detachering, Interim Management en Werving en Selectie. Dat doen wij met kennis, kunde en passie voor het inkoopvak.
Wij beperken ons niet alleen tot adviseren en het schrijven van rapporten, maar wij analyseren uw inkooptraject, signaleren knelpunten en implementeren verbeteringen. Met een realistische en pragmatische aanpak werken wij samen met u aan structurele resultaten en oplossingen.
Een klantgerichte aanpak dus, die een solide basis legt onder uw inkoopproces en meer rendement haalt uit uw inkoop.
Aeves is specialist op het gebied van Consultancy, Executive Search en Interim Management gericht op de commerciële disciplines binnen organisaties:
Mensen binnen bedrijven en instellingen beter laten samenwerken, dat is de filosofie van Aeves. Binnen veel bedrijven bestaat spanning tussen inkoop-, verkoop- en marketingafdelingen. In plaats van elkaar te versterken, ervaren deze afdelingen en functionarissen elkaar vaak als tegenpolen met als gevolg onvoldoende aansluiting in de commerciële keten. Aeves is gericht op het creëren van synergie en daarmee optimaliseren van het commerciële proces.
Dit doen wij door:
Ervaren consultants
De consultants van Aeves voegen waarde toe aan uw carrière en/of organisatie door hun uitgebreide kennis van verschillende branches en disciplines, gevoel voor organisatiecultuur, mensenkennis én: passie voor het vak. Professionaliteit, betrokkenheid en vertrouwen vormen hierbij de uitgangspunten.