Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Accountmanager zorginkoop

Accountmanager zorginkoop
Zeist, 36 uur per week

Ben jij in staat het zorginkoopproces te positioneren en leiden? Ben jij de degene die de zorginkoop bij Kwintes op de kaart gaat zetten? Dan is Kwintes op zoek naar jou!

Voor ons hoofdkantoor, het Centraal Bureau van Kwintes in Zeist, zoeken wij voor 36 uur per week een Zorginkoper.

Kwintes ondersteunt mensen met een psychosociale kwetsbaarheid. Maar dat kunnen wij niet alleen. Daarom werken we samen met ruim 120 andere zorgaanbieders (onderaannemers), om een totaalpakket van goede zorg te bieden aan onze cliënten. We kopen dus zorg in bij deze onderaannemers. En voor deze zorginkoop zoeken we jou. Onderhandelingen voeren op tactisch- en strategisch niveau kan je als geen ander, waarbij je de afweging weet te maken van de opbrengsten/kosten en de haalbaarheid van de gemaakte afspraken.

Je fungeert als eerste aanspreekpunt binnen Kwintes én voor onze onderaannemers. Je stemt intern af met verantwoordelijken van zorg, financiën en (zorg)administratieve afdelingen. Hierbij zet jij jou zeer goed ontwikkelde sociale vaardigheden in en weet je soepel te schakelen tussen alle verschillende lagen zowel in- als extern. Je bent een prettige samenwerkingspartner die in staat is mensen met elkaar te verbinden. Je houdt van pionieren, pakt graag nieuwe zaken op en neemt initiatief. Je weet het zorginkoopproces verder te professionaliseren door onder andere controle op de naleving van het beleid uit te voeren (plan-do-check-act PDCA-cyclus) en, mee te denken over kwaliteit van zorg. Je legt financieel verantwoording af aan de directeur Markt samen met afdeling business control.

Als een gedreven relatiebeheerder heb je extra aandacht voor passende contracten met onze collega instellingen. Je draagt zorg voor het onderhandelingsproces, het bewaken van de lopende contractafspraken en de daarbij horende verantwoording en je draagt zorg voor periodieke rapportages. Je coördineert en vertaalt alle eisen vanuit de afspraken naar de relevante afdelingen binnen Kwintes. Je zult participeren in diverse regionale overleggen en houdt daarbij zowel de samenwerkingsbelangen als de financiële doelstellingen voor ogen. Je weet hierbij Kwintes zo te vertegenwoordigen dat we voor de korte en langere termijn kunnen rekenen op passende samenwerkingsrelaties.

Jouw werkplek
Samen met de Accountmanagers vormt de Zorginkoper het frontoffice en is onderdeel van de pijler Markt. Er wordt intensief samengewerkt met de backoffice waar de adviseurs Markt onderdeel van zijn. Je werkt zowel vanuit het kantoor in Zeist als vanuit de locaties in de regio. De ene dag vanuit je huis, de andere dag dichtbij de mensen waarvoor we het doen. Hiermee maak je onderdeel uit van een bevlogen team met een brede ervaring. Wij kijken uit naar een nieuwe, enthousiaste en leuke collega die ons team komt versterken. Je krijgt de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen, zaken op te pakken en nieuwe initiatieven vorm te geven!

Over Kwintes
Kwintes ondersteunt mensen met een psychiatrische of psychosociale kwetsbaarheid. Wij bieden hulp bij wonen, werken en leren om een zo zelfstandig mogelijk leven te leiden. Je vindt ons op veel verschillende plaatsen in Nederland, van Flevoland tot aan Utrecht en Gouda. Samen met 2000 collega’s, stagiaires en vrijwilligers zetten we ons in om mensen te helpen. Bij Kwintes gaan we uit van wat wél kan, ook als het om jouw loopbaan gaat. We bieden je werk met betekenis, de ruimte om jezelf te zijn en meer uit jezelf te halen. Onze kernwaarden zijn: vakkundig, vertrouwen en verbinden. Zie jij ook meer in mensen? Ontdek wat jij kunt betekenen!

Wat we van jou verwachten?
Jij bent een bevlogen en flexibele collega die beschikt over organisatiesensitiviteit, analytisch vermogen, overtuigingskracht en doorzettingsvermogen. Verder zien wij graag:

  • Een afgeronde opleiding op hbo+- of academisch niveau op het vakgebied.
  • Een ‘trackrecord’ in de verkoop of inkoop van zorg. Je hebt bijvoorbeeld gewerkt bij een gemeente in het sociaal domein, bij een zorgkantoor, zorgverzekeraar of bij een andere organisatie waar je betrokken was bij zorgverkoop- en/of inkoopactiviteiten.
  • Je bent een eerlijke doch stevige onderhandel- en sparringpartner die de verschillende belangen van de cliënt, eigen organisatie en onderaannemer, in relatie tot het contract, goed kunt afwegen.
  • In staat om zelfstandig te werken, goed in plannen, organiseren en prioriteren; tevens een samenwerkingspartner en verbinder.
  • Je bent iemand die een uitgesproken affiniteit heeft met de zorg en de doelgroep die Kwintes bedient.

Verder zien we dit als een pre:

  • Kennis en ervaring met Jeugdwet, Wmo en Wlz.
  • Specifieke ervaring met de Wlz; mogelijk wordt de contractering van de langdurige zorg onderdeel van jouw portefeuille.
  • Specifieke kennis van sales/marketing, financiën en aanbestedingen.
  • Je ziet snel juridische en financiële consequenties van samenwerkingen (bijvoorbeeld door ervaring met aanbestedingen).
  • Je kunt jezelf moeiteloos positioneren, bent sterk relatiegericht zowel intern als extern en hebt een scherp oog voor ontwikkelingen in de markt.

Ons aanbod

  • Een goed salaris tussen de € 3668,- en € 4788,- o.b.v. 36 uur (cao ggz, fwg 60).
  • Een contract voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een vaste eindejaarsuitkering in december van 8,33% en 8% vakantiegeld in mei.
  • Een uitstekende pensioenregeling waarin Kwintes voor 50% bijdraagt.
  • Een afwisselende baan met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een ruim aanbod aan opleiding, training en coaching; zowel intern als extern.
  • Voordelig sporten, korting op producten en gratis lidmaatschap op Cultuurwerkt!
  • Een telefoon en laptop van Kwintes.

Informatie en solliciteren
Ben je geïnteresseerd? Reageer dan uiterlijk 29 juni via het sollicitatieformulier op onze website. Naast een cv ontvangen we ook graag je motivatie.

Voor meer informatie neem contact op met Leanne de Wilde, recruiter, via [email protected] of 06 15 33 96 50.

De sollicitatieprocedure bestaat uit één of twee gesprekken. Het nagaan van referenties is onderdeel van de sollicitatieprocedure en bij indiensttreding vragen we om een VOG (verklaring omtrent gedrag).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres