Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen
Het maximale uit onze contracten én relaties met ICT-leveranciers halen. Als adviseur contractmanagement doe je het.
Als adviseur contractmanagement werk je in het hart van de organisatie. Want door goede ICT-oplossingen, kunnen jouw collega’s bij de provincie Noord-Holland hun werk doen. En daarmee impact maken op ruim 2,8 miljoen inwoners. Je bent van aanbesteding tot uitvoering bij contracten betrokken en zet je daarbij in voor onze grote ambities, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid. Dit alles doe je samen met een hechte club van gedreven en enthousiaste collega’s.
Jouw baan
Uitdaging? Reken maar! Want er staan diverse ICT-transities en aanbestedingen voor ICT-voorzieningen op de planning. Onder andere op het gebied van cloudplatform-hosting, beheer van telefoniediensten en tools voor digitaal samenwerken én de Microsoft 365-regie. Daarnaast richten we ons op aanbestedingen voor hardware. Dit alles komt bij elkaar in de contracten die je samen met de contractmanager, inkoopadviseur, projectleider en jurist opstelt. Jij zorgt daarbij dat de afspraken helder zijn en dat we op basis hiervan kunnen sturen. Bijvoorbeeld wanneer deadlines niet gehaald worden of als er iets anders wordt geleverd dan verwacht. Daarnaast denk je mee over manieren om onze contracten af te stemmen op ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie.
Je beantwoordt dagelijks vragen van contracteigenaren. Deze gaan onder andere over indexeringsregelingen, kwaliteitsniveau, rechtmatigheid, geschillen en de mogelijkheden van strategische en tactische inkoopcontracten. Ook adviseer je over bijbehorende evaluaties en rapportages. Om het vakgebied naar een hoger niveau te brengen, focus je daarnaast met collega-adviseurs contractmanagement op de implementatie van contract- en leveranciersmanagement in de hele organisatie. Samen komen jullie tot uniforme adviezen. Kortom: een veelzijdige rol!
Dit bieden wij:
En dat is nog niet alles. Lees op www.noord-holland.nl/werkenbij waar je als collega bij Noord-Holland verder op kunt rekenen. Ook is er een akkoord over de CAO Provincies, dus binnenkort worden onze arbeidsvoorwaarden verbeterd.
Hier ga jij werken
Bij de provincie Noord-Holland werk je aan de toekomst. Elke dag opnieuw zet je je samen met 1.400 collega’s in voor een mooie, plezierige en veilige woon- en werkomgeving voor ruim 2,8 miljoen Noord-Hollanders. Daarbij gaat het er innovatief aan toe. We stimuleren en faciliteren smart mobility, de energietransitie, grootschalige natuurontwikkeling en de nieuwste technologieën zoals slimme apps. En ook jóuw toekomst staat bij ons centraal. Je krijgt alle ruimte om te kiezen welke kant je op wilt en om je ambities waar te maken. Wij ondersteunen je hierbij. Bijvoorbeeld met een ruim opleidingsbudget en de mogelijkheid om, in overleg, tijdelijk in een ander project te duiken of een initiatief te starten.
Jij gaat aan de slag bij het team Inkoop binnen de sector Subsidies en Inkoop. Hier zetten we ons met ruim twintig enthousiaste collega’s in om doel- en rechtmatig in te kopen. We zoeken keer op keer naar de beste oplossingen voor onze interne opdrachtgevers en samenwerkingspartners. Van onderdelen om een brug te bouwen tot broodjes in de lunchkantine. En van software tot pennen en potloden. Binnen het team Advies en Contractmanagement werk je met vier gedreven collega-adviseurs contractmanagement. Samen brengen jullie je vakgebied naar een hoger niveau. Werkplezier en collegialiteit staan daarbij voorop, want succes boeken is een teamprestatie.
Dit ben jij:
Verder heb je:
Word onze nieuwe collega
Upload uiterlijk 10 oktober 2022 je cv en motivatie via de sollicitatiebutton. Je kunt je sollicitatie richten aan Edith Brand, manager sector Subsidies en Inkoop. Wil je eerst meer informatie over de functie? Bel of app dan met Corine te Winkel, adviseur contractmanagement, via 06 – 11 86 85 49. Vragen over de procedure? Stel ze aan onze collega’s van de Servicedesk Info Personeel, via 023 – 514 56 06.
Goed om te weten