Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen
Van arbodienstverlening en communicatie tot verzekeringen: jij helpt de provincie Noord-Holland om het optimale uit inkoopcontracten te halen.
Een veelzijdige baan waarin je mag ontdekken waar jouw kracht ligt. Die heb je als adviseur contractmanagement bedrijfsvoering bij de provincie Noord-Holland. Je focust op diverse inkoopcontracten, bijvoorbeeld op het gebied van facilitymanagement, juridische zaken, communicatie en HR. Merk je dat je op enkele van deze vlakken uitblinkt? Dan mag je je daarin verdiepen. Want ons team groeit en dat biedt kansen.
Jouw baan
Hebben de prijsstijgingen van voedingsmiddelen impact op ons contract met de cateraar in de lunchkantine? Kunnen we het contract met de leverancier van kantoorartikelen verlengen? Zijn de afspraken in de aanbesteding voor een klimaatinstallatie helder? Voorbeelden van vragen die contracteigenaren en -managers jou stellen. Want jij bent dé expert als het gaat over inkoopcontracten. En je adviseert hierover van begin tot eind; van aanbesteding tot evaluatie.
Je helpt contracteigenaren en -managers op weg rondom indexeringsregelingen, overeengekomen kwaliteitsniveaus, rechtmatigheid, geschillen en je wordt heel graag betrokken om te kijken naar de mogelijkheden van strategische en tactische inkoopcontracten. Ook adviseer je over evaluaties en rapportages. Om het vakgebied naar een hoger niveau te brengen, focus je daarnaast met collega-adviseurs contractmanagement op de implementatie van contract- en leveranciersmanagement in de hele organisatie. Samen komen jullie tot uniforme adviezen.
Dit bieden wij:
En dat is nog niet alles. Lees op www.noord-holland.nl/werkenbij waar je als collega bij Noord-Holland verder op kunt rekenen. Ook is er een akkoord over de CAO Provincies, dus binnenkort worden onze arbeidsvoorwaarden verbeterd.
Hier ga jij werken
Bij de provincie Noord-Holland werk je aan de toekomst. Elke dag opnieuw zet je je samen met 1.400 collega’s in voor een mooie, plezierige en veilige woon- en werkomgeving voor ruim 2,8 miljoen Noord-Hollanders. Daarbij gaat het er innovatief aan toe. We stimuleren en faciliteren smart mobility, de energietransitie, grootschalige natuurontwikkeling en de nieuwste technologieën zoals slimme apps. En ook jóuw toekomst staat bij ons centraal. Je krijgt alle ruimte om te kiezen welke kant je op wilt en om je ambities waar te maken. Wij ondersteunen je hierbij. Bijvoorbeeld met een ruim opleidingsbudget en de mogelijkheid om, in overleg, tijdelijk in een ander project te duiken of een initiatief te starten.
Jij gaat aan de slag bij het team Inkoop binnen de sector Subsidies en Inkoop. Hier zetten we ons met ruim twintig enthousiaste collega’s in om doel- en rechtmatig in te kopen. We zoeken keer op keer naar de beste oplossingen voor onze interne opdrachtgevers en samenwerkingspartners. Daarbij hebben we contact met leveranciers van diverse producten en diensten. Van onderdelen om een brug te bouwen tot broodjes in de lunchkantine. En van software tot pennen en potloden. Binnen het team werk je uiteindelijk met vier gedreven collega-adviseurs contractmanagement. Samen brengen jullie je vakgebied naar een hoger niveau. Werkplezier en collegialiteit staan daarbij voorop, want succes boeken is een teamprestatie.
Dit ben jij:
Verder heb je:
Word onze nieuwe collega
Upload uiterlijk 10 oktober 2022 je cv en motivatie via de sollicitatiebutton. Je kunt je sollicitatie richten aan Edith Brand, manager sector Subsidies en Inkoop. Wil je eerst meer informatie over de functie? Bel of app dan met Corine te Winkel, adviseur contractmanagement via 06 – 11 86 85 49. Vragen over de procedure? Stel ze aan onze collega’s van de Servicedesk Info Personeel, via 023 – 514 56 06.
Goed om te weten
Acquisitie stellen wij niet op prijs.