Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

contract coördinator 1 FTE

Ben jij een hands-on inkoopprofessional die betrouwbaar en accuraat te werk gaat? Bedenk jij creatieve oplossingen die je op een daadkrachtige manier weet over te brengen?

De functie
Als contract coördinator beheer je de contracten met leveranciers binnen De Haagse en ben je de spil in de uitvoering van het contractbeheer. Met behulp van het contractmanagement systeem (InkoopNet) coördineer je de lopende contracten en informeer je de contractmanagers proactief over de te nemen acties, zoals verlengingen, opzeggingen of evaluatiegesprekken met de leveranciers. Daarnaast genereer en analyseer je management informatie en ben je key user voor InkoopNet.

Een aantal kerntaken is:

  • Je zorgt voor een juiste registratie van de contractafspraken in het contractmanagement-systeem en verzorgt de managementinformatie.
  • Je beantwoordt vragen en geeft advies omtrent complexe en inhoudelijke (contract)vragen van medewerkers en treedt op bij escalaties tussen leverancier en medewerker;
  • Je formuleert en implementeert verbetervoorstellen t.a.v. onder andere werkprocessen en procedures;
  • Je geeft sturing en bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en contract compliance van onze leveranciers en beoordeelt offertes op juistheid en volledigheid;
  • Je ondersteunt en motiveert decentrale contractbeheerders t.a.v. een juiste uitvoering van contractmanagement;
  • Je ontwikkelt en verzorgt de benodigde ondersteunende middelen, zoals een inkoophandleiding en contractmanagementtrainingen;
  • Je onderhoudt een in- en extern georiënteerd netwerk en coördineert de periodieke toetsing van contractdossiers en naleving contractafspraken.

Dienst Facilitaire Zaken & IT/ Unit Facility Services & Huisvesting / Team Inkoop

De unit bestaat uit 4 teams te weten Huisvesting, Beheer & Onderhoud, Inkoop en Soft services (Facility services). De unit draagt o.a. zorg voor efficiënt en effectief ruimtegebruik van onderwijs- en kantoorruimtes, het onderhoud van gebouwen, installaties en gebouwmutaties, de begeleiding en coördinatie van (Europese) aanbestedingen en (centraal) contractmanagement. Daarnaast is de unit o.a. verantwoordelijk voor diensten op het gebied van schoonmaak, beveiliging, BHV, catering, repro, post en evenementen. De klantengroep wordt gevormd door Faculteiten, Diensten en CvB. Team Inkoop is verantwoordelijk voor het initiëren en begeleiden van (Europese) aanbestedingen, centraal contract- en leveranciersmanagement incl. contractbeheer. Het team bestaat naast de Inkoopmanager uit:

  • Senior Inkopers (2 fte)
  • Inkoper (1 fte)
  • Contractmanager (1 fte)
  • Contractcoördinator 1 (fte)

Werken bij De Haagse
Jonge mensen voorbereiden op de toekomst, dat doet De Haagse Hogeschool. We delen onze kennis en geven studenten bagage mee waarmee ze stevig in hun schoenen staan. Dat doen we met drie centrale thema’s: wereldburgerschap, internationalisering en netwerken. Studenten kunnen hierdoor bewust kijken naar de wereld om hen heen. Hun leven lang.

Wij vragen

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding;
  • Je bent in het bezit van Nevi 1;
  • Je hebt algemene theoretische financieel- economische kennis;
  • Je hebt kennis van en inzicht in aanbestedingswetgeving, juridische kennis en contractenrecht;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het lezen, opstellen, beheren en managen van contracten, addenda en contract gerelateerde documenten;
  • Je bent Vaardig in het gebruik (key user) van een contractmanagementsysteem (bijvoorbeeld SAP en/of Proquro).

Competenties

  • Een sterk ontwikkelde organisatiesensitiviteit;
  • Vaardigheid in het onderhandelen en vasthoudendheid;
  • Uitstekende contactuele vaardigheden en presentatie skills;

Wij bieden

  • Arbeidsvoorwaarden die conform de cao-hbo zijn;
  • Een salaris van maximaal € 3.635,26 bruto per maand (schaal 9) bij een volledige werkweek (exclusief 8% vakantietoeslag en een volledige 13e maand);
  • Een aanstelling van 1 fte, 40 uur in tijdelijke dienst voor de periode van één jaar met uitzicht op verlenging;
  • Een aantrekkelijke verlofregeling;
  • Ruimte voor professionele en persoonlijke ontwikkeling;
  • Standplaats Den Haag.

De sollicitatieprocedure
Je kunt solliciteren met cv en motivatiebrief via onderstaande button. Je kunt reageren tot 1 juli 2016. De sollicitatiegesprekken vinden plaats in weken direct daarna.

Onze contactgegevens
Voor inhoudelijke informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Dhr. H.M.M. Machielse, Inkoopmanager via e-mail:. [email protected] of telefonisch 070 – 4557899.
Wil je meer informatie over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met de afdeling Resourcing, 070-305 8612 of [email protected].

Solliciteren kun je doen via de sollicitatiebutton, op deze emailadressen worden geen sollicitaties in behandeling genomen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres

Ontvang ons gratis e-book!

Ontvang nu het e-book 'Ruis: de ideeën van Kahneman en de aanbestedingspraktijk' en blijf wekelijks op de hoogte van het laatste aanbestedingsnieuws.
close-link