Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Ervaren inkoper m/v 0,8 fte - Utrecht

Ervaren inkoper m/v
Utrecht, 0,8 fte

Ben jij de ambitieuze ervaren inkoper die voor onze interne klanten én onze leveranciers het verschil gaat maken?

Voor de afdeling facilitair bedrijf zijn we op zoek naar een ervaren inkoper die thuis is in de inkoop (wet- en regelgeving) binnen de (semi) overheid en het leuk vindt om, in een betrokken en professioneel team, inkoop binnen ROC Midden Nederland (ROC MN) verder door te ontwikkelen.

ROC MN is een van de grootste instellingen voor middelbaar beroepsonderwijs in Nederland, met zo’n 1750 medewerkers verzorgen wij het onderwijs voor ongeveer 18.000 studenten. Ons onderwijsaanbod is ondergebracht in 13 mbo-colleges met locaties in Utrecht, Amersfoort en Nieuwegein.

De functie
Adviseren, coördineren, onderzoeken, ondersteunen, onderhandelen, samenwerken, monitoren en bewaken. In de functie van ervaren inkoper bij ROC MN heb je een zeer gevarieerd takenpakket met een grote maatschappelijke waarde. Want studentsucces loopt als een rode draad door onze organisatie en dus ook door onze inkoopafdeling. Samen houden wij het onderwijs draaiend.
Ons inkoopteam bestaat uit 4 inkopers en richt zich op alle grootschalige inkoopactiviteiten. Je kunt daarbij denken aan bijvoorbeeld onderwijsleermiddelen, huisvesting, facilitaire zaken, inhuur, hardware, arbo, et cetera.
Het inkoopteam valt onder de directe aansturing van het managementteam van het Facilitair Bedrijf. De sfeer binnen ons team is collegiaal, professioneel en toegankelijk. Samenwerken staat centraal.

Wat ga je doen
Jij bent de inkoop contactpersoon van een aantal van onze colleges en diensten en adviseert hen over inkoop- en contractvoorwaarden, producten en diensten en voert – naast (Europese) aanbestedingen – ook onderhandelingsgesprekken met leveranciers. Natuurlijk horen het voorbereiden en opstellen van overeenkomsten ook bij je taken.

Samen met je collega inkopers initieer je voorstellen op het gebied van beleid (Europese) aanbestedingen, contractmanagement/beheer) en zorg je (samen) voor de uitvoering.

Vanuit kwaliteitsbewaking monitor je de leveranciersprestaties, stel je periodieke rapportages op en voer je beoordelingen van contracten uit, zodat (strategische) inkoopcontracten optimaal worden benut en het nakomen van wederzijdse afspraken en verplichtingen wordt geborgd. Zo lever je je bijdrage aan het contractmanagement.

Je bent de spil bij (grootschalige) inkooptrajecten en Europese aanbestedingen. Waarin je zowel adviseert over de aanpak en uitvoering van deze trajecten als de regierol hebt in de inkoopwerkgroep. Wanneer gewenst ben je bij de contractimplementatie betrokken.

Wij vragen
We zijn op zoek naar een zeer ervaren collega. Toegankelijk en tegelijkertijd aantoonbaar sterk in bemiddelen en onderhandelen. Je beschikt over overtuigingskracht en bent goed in zelfstandig en procesmatig werken, plannen en organiseren. Maar kan ook prima de samenwerking opzoeken. Je bezit uitstekende adviesvaardigheden en bent klant en oplossingsgericht.
Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal hbo-werk- en -denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in (publieke) inkoop denk hierbij aan Europese aanbesteding wet- en regelgeving.
  • Certificering of diplomering van relevante inkoopopleiding(en) zoals Professional NEVI 1, Expert NEVI 2 of gelijkwaardig.
  • Kennis van relevante overheidsmethodieken en wet- en regelgeving en contractvormen is een absolute must voor deze functie.
  • Uiteraard beheers je MS Office en ben je vaardig in het gebruik van automatisering. Daarnaast heb je kennis van en waar mogelijk ervaring met systemen op het gebied van ‘procure to pay’ zoals bijvoorbeeld Proquro, Afas Profit en Vendorlink.

Wij bieden
Wij bieden je een gevarieerde, uitdagende functie in een klein, enthousiast en bovenal professioneel team van 4 inkopers bij een organisatie met een hoge maatschappelijke waarde. Want studentsucces loopt als een rode draad door onze organisatie en dus ook door onze inkoopafdeling. Samen houden wij het onderwijs draaiend.
Daarnaast bieden wij je:

  • Een jaarcontract van 0,8 / 1 fte, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een salaris van maximaal € 4.359,- bij een fulltime aanstelling (37 uur) afhankelijk van kennis en ervaring (schaal 10, cao mbo).
  • De flexibiliteit en voorzieningen om een goede werk/privé balans te creëren.
  • Vakantietoeslag van 8% en een vaste eindejaarsuitkering (volledige 13e maand).
  • Aantrekkelijke opleiding en ontwikkelmogelijkheden.
  • Een goede pensioenvoorziening.

Solliciteren
Wij ontvangen je cv met korte motivatie graag uiterlijk 5 april 2021 via het sollicitatieformulier.
Heb je nog vragen over deze functie neem dan contact op met Karen Millenaar, manager inkoop, via telefoonnummer 06-52557241. Kijk ook www.rocmn.nl voor meer informatie over ons.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Delen wel!

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres

Ontvang ons gratis e-book!

Ontvang nu het e-book 'Ruis: de ideeën van Kahneman en de aanbestedingspraktijk' en blijf wekelijks op de hoogte van het laatste aanbestedingsnieuws.
close-link