Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Inkoopassistent

Zorg jij ervoor dat we goederen en diensten tegen de bést mogelijke condities kunnen inkopen?

Vacature details

  • LocatieEindhoven
  • Aantal uren36
  • CategorieStaf en Management

Als inkoopassistent heb je veel contact met je interne klanten en externe leveranciers en verwerk je inkoopaanvragen op een transparante en efficiënte manier. Je maakt hierbij gebruik van bestaande contracten om de goederen en diensten tegen de best mogelijke condities in te kopen.           

  • Als inkoopassistent van het ondersteunende pakket ‘Facilitair Bedrijf, ICT en Vastgoed & Huisvesting’ ondersteun je de inkoper bij het operationele inkoopproces.
  • Je bestelt goederen en diensten (gebruiks- en verbruiksartikelen, routinematige investeringsgoederen) binnen de afgesloten (raam)contracten en zorgt dat goederen buiten contract tegen de meest gunstige condities worden ingekocht.
  • Je behandelt facturen en leveringen die afwijken van de oorspronkelijke bestelling.
  • Je bent verantwoordelijk voor een goede servicegraad naar de klant met betrekking tot een tijdige levering van goederen.
  • Je verricht markt- en prijsonderzoek, vraagt offertes aan en vergelijkt offertes.
  • Je zoekt proactief naar besparingsmogelijkheden door middel van standaardisatie en offertevergelijking.
  • Je draagt procesverbeteringen aan en voert deze, na afstemming, volgens de Lean-methode in.

Een voorbeeld uit de praktijk van Leon van der Donk, inkoper Facilitair: 
“Binnen de afdeling heerst een open en laagdrempelige cultuur, waarin er naast hard werken ook op z’n tijd ruimte is voor leuke dingen en activiteiten buiten het werk. Ook kun je jezelf volop ontwikkelen; zelf ben ik vanuit de functie Inkoopassistent op het medische pakket doorgegroeid tot inkoper voor het facilitaire pakket, heb ik de opleidingen NEVI 1 en 2 mogen voltooien en heb ik een Leanbelt behaald. Deze functie biedt je de kans om zelfstandig te werk te gaan, je krijgt de verantwoordelijkheid die past bij je kennis en ervaring. Hierbij kun je uiteraard altijd terugvallen op de inkoper van je pakket en op je overige collega’s. Dit alles met het doel de interne klant zo goed mogelijk te bedienen en de producten en diensten die zij wensen tegen de juiste voorwaarden te betrekken. Is je interesse gewekt? Stuur ons je motivatie en wie weet tot snel!”
 

Je toekomstige werkomgeving en collega’s
De afdeling Inkoop is onderdeel van het Facilitair bedrijf en zorgt voor de aanschaf van alle goederen en diensten van het ziekenhuis. Hierbij spelen functionele eisen, commerciële afspraken en logistieke zaken een belangrijke rol. Wij werken op een open en informele manier met elkaar samen om zo een professioneel inkoopproces en een goede klanttevredenheid te realiseren. De afdeling bestaat uit 16 medewerkers. Naast de inkopers en inkoopassistenten, die in kleine teams per aandachtsgebied samenwerken, werken op onze afdeling ook assortimentcoördinatoren en een contractmanager.

Deze functie past bij je als

  • Je beschikt over hbo- werk- en denkniveau en nieuwsgierig bent naar inkoop in de zorg. 
  • Je klantgericht en in teamverband kunt werken, waarbij je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Daarbij heb je een commerciële neus en oog om processen te verbeteren.
  • Je ambitie hebt om jezelf te ontwikkelen als inkoper in de zorg en bereid bent om je Nevi 1 diploma te behalen.  

Deze functie is bijzonder geschikt voor iemand die aan het begin van zijn of haar carrière staat!

Waarom kies je voor MMC?

  • Wij zijn een STZ-ziekenhuis (met locaties in Veldhoven en Eindhoven) met meerdere topklinische functies. Onze ruim 3400 medewerkers, waaronder ruim 200 medisch specialisten, leveren iedere dag weer hoogwaardige en vernieuwende zorg.
  • Ons doel is om Brabant gezonder te maken, we doen dan ook veel ter preventie.
  • We werken steeds meer vanuit waardegedreven zorg, waarbij samenwerking tussen verschillende afdelingen (maar ook verschillende zorgpartners) essentieel is.
  • Als opleidingsziekenhuis bieden wij diverse (vervolg)opleidingen aan, daarnaast vinden wij het belangrijk dat iedere medewerker zich blijft ontwikkelen. Wij stimuleren en faciliteren dit.
  • Wij bieden een mooi arbeidsvoorwaardenpakket. Deze functie is ingeschaald in FWG 45 (max. € 3072,00 bruto per maand op fulltime basis) conform generieke functie Vakman Administratie C.
  • Wij bieden het beste van twee werelden: ruimte voor ontwikkeling, innovatie en wetenschap binnen een vertrouwde, transparante en laagdrempelige omgeving.

Lees meer over MMC

Interesse?
Heb je interesse in deze functie bij MMC? Dan ontvangen we je sollicitatie graag zo spoedig mogelijk, in ieder geval vóór 10 juli a.s., via onderstaande sollicitatiebutton.
 
Wil je meer informatie over deze vacature? Bel met Wilfred van der Made, hoofd Inkoop, te bereiken via telefoonnummer 040-888 8070 of Leon van der Donk, inkoper Facilitair, te bereiken via telefoonnummer 06-40119068.

Voor iedere medewerker die wij aan willen nemen gaan we referenties na, vragen we een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op en controleren we (indien van toepassing) het beroepsregister.

Solliciteren

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres