Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Inkoper ICT

Functie
Zoek jij afwisseling, dynamiek, uitdaging en ontwikkelingsmogelijkheden in je werk? Wil je werken bij een topuniversiteit waarin jouw bijdrage daadwerkelijk telt? Dan is de functie van inkoper ICT echt wat voor jou!

Als inkoper ICT werk je een aanzienlijk deel van je tijd dedicated voor de directie ITS. Hier verzorg je de enkelvoudige en meervoudige onderhandse inkooptrajecten van ICT gerelateerde producten en diensten. Dit doe je in nauwe samenwerking met de afdeling Leveranciersmanagement van ITS.

Daarnaast werk je samen met ervaren projectleiders en inkoopdeskundigen van de afdeling Tactische Inkoop van het Inkoop- en Aanbestedingscentrum. Je bent verantwoordelijk voor het gehele proces van voorbereiding tot en met de realisatie en nazorg van (complexe) multidisciplinaire inkoop- en aanbestedingsprojecten. Verder:
• werk je over de volle breedte van de universitaire organisatie samen met alle mogelijke disciplines en niveaus binnen faculteiten en diensten;
• verricht je marktoriëntaties en -consultaties en verzamelt en analyseert daarbij marktgegevens (over producenten, productinformatie, kredietwaardigheid van leveranciers, productiemethoden, etc.);
• inventariseer je diverse behoeften ten aanzien van inkoopaangelegenheden, vertaalt dit in concrete Programma’s van Eisen en schrijft aanbestedingsdocumenten;
• voer je de projectleiding over complexe en uitdagende inkoop- en aanbestedingstrajecten;
• bouw je mee aan een succesvolle afdeling die zich steeds verder professionaliseerë

Profiel
Je bent een ervaren professional en levert een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van de afdeling Tactische Inkoop van het Inkoop- en Aanbestedingscentrum. Daarom:
• heb je een afgeronde hbo- of universitaire opleiding in een relevante richting;
• heb je affiniteit met IT;
• beschik je over aantoonbare actuele kennis en minimaal 5 jaar ervaring op het vlak van inkoopmanagement;
• heb je ervaring opgedaan met projectmanagement;
• ben je analytisch, initiatiefrijk, een tikkeltje extravert en je bent in staat om mensen bij elkaar te brengen en te enthousiasmeren.

Aanbod
Je functie is uitdagend en relatief zelfstandig bij een dynamische afdeling. Wij bieden je een aanstelling (0,8 – 1,0 fte) voor één jaar (met een proeftijd van twee maanden) met – bij gebleken geschiktheid – de mogelijkheid tot verlenging of een dienstverband voor onbepaalde tijd. Het salaris – afhankelijk van kennis en ervaring – bedraagt minimaal € 2.763,- en maximaal € 3.796,- (schaal 9 cao Nederlandse Universiteiten) bruto per maand met op termijn doorgroeimogelijkheden naar schaal 10 (minimaal € 2.640,- en maximaal € 4.166,- bruto per maand). Daarnaast mag je rekenen op aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering en minimaal 40 verlofdagen bij een werkweek van 40 uur. Verder bieden we je een goede balans tussen werk en privé (o.a. veel verlofdagen, flexibele werktijden), ontwikkelingsmogelijkheden en een uitstekende pensioenregeling (via het ABP). Kijk voor meer informatie bij werken bij de Universiteit Utrecht.

Over de organisatie
Een betere toekomst voor iedereen. Die ambitie motiveert onze wetenschappers bij hun toponderzoek en het geven van inspirerend onderwijs. Bij de Universiteit Utrecht werken diverse disciplines intensief samen aan maatschappelijk belangrijke thema’s. Onze focus ligt op Dynamics of Youth, Institutions for Open Societies, Life Sciences en Sustainability.

Het Inkoop- en Aanbestedingscentrum heeft de volgende kernactiviteiten:
• het uitvoeren, begeleiden van en/of adviseren over het tactische inkoopproces. Afhankelijk van de aard en financiële omvang van de in te kopen producten, diensten of werken biedt het Inkoop- en Aanbestedingscentrum ondersteuning aan bij inkooptrajecten; alle Europese aanbestedingen van producten en diensten worden begeleid door het Inkoop- en Aanbestedingscentrum;
• het uitvoeren van het operationele inkoopproces: het plaatsen, bewaken en controleren van de (SRM-)bestellingen van de faculteiten en diensten binnen de Universiteit Utrecht;
• het uitvoeren van het contractbeheer: het registreren, archiveren en bewaken van alle lopende inkoopcontracten van de Universiteit Utrecht;
• het toezicht houden op de universitaire inkoopstromen en hierover rapporteren aan de stakeholders;
• het vervullen van de rol van kenniscentrum binnen de universiteit op het gebied van professionele inkoop.

Deze kernactiviteiten van het Inkoop- en Aanbestedingscentrum zijn georganiseerd in de afdelingen Tactische Inkoop, Operationele Inkoop en Inkoopinformatie en worden uitgevoerd ten behoeve van opdrachtgevers binnen de gehele universiteit. De inkoper valt binnen de afdeling Tactische Inkoop.

Aanvullende informatie
Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Marieke Koeslag, recruiter, via 06 18 83 03 33.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren
Voel jij je aangesproken en pas je in het voorgestelde profiel? Solliciteer dan via onderstaande sollicitatieknop.

Reageren uiterlijk
13/01/2019

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres