Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Inkoper/ Senior adviseur

Inkoper/ Senior adviseur
Dordrecht, 36 uur per weekBedrijven, woonwijken, openbare gebouwen en natuurgebieden: dat is het werkveld van de specialisten van OZHZ. De inwoners en bedrijven in Zuid-Holland Zuid kunnen op ons rekenen. Met advies, vergunningverlening, toezicht en handhaving dragen wij bij aan een goede omgeving om in te wonen, te werken en te recreëren. Met ongeveer 220 medewerkers hebben wij veel expertise in huis en verbinden we kennis en ervaring in de regio. Al het werk dat wij uitvoeren, doen we in opdracht van en samen met de gemeenten en de provincie.In deze omgeving kom jij als ervaren Inkoper/ Senior Adviseur terecht. De functie is nieuw bij OZHZ. Wij zoeken iemand die de inkoopfunctie kan inrichten en door ontwikkelen. Daarbij gaat het om inkoopstrategie, leveranciersmanagement, inrichten van het inkoopproces, kwaliteitsbewaking en advisering van de directie. En natuurlijk het daadwerkelijk doen van de inkopen!Wat ga je doen?
Concreet ga je met de volgende taken aan de slag:

  • Je voert de regie over alle inkoopvraagstukken en (Europese) aanbestedingstrajecten binnen OZHZ en geeft strategisch advies over inkoopstrategie, aanbestedingsprocedures, contract- en leveranciersmanagement.
  • Je ontwikkelt het inkoopbeleid, formuleert inkoopdoelstellingen, stelt een inkoopkalender op en rapporteert hierover aan management en directie.
  • Je signaleert trends en ontwikkelingen op het inkoopgebied (bijvoorbeeld duurzaamheid en circulair inkopen). Je stimuleert kennisdeling en ontwikkeling hierover binnen de organisatie.
  • Je toetst de goedgekeurde behoeftestelling en stelt een inkoopplan op. Jij zorgt voor de correcte aanbesteding van alle inkopen (van a tot z).
  • Je ontwikkelt contractbeheer verder door met oog voor de beheersing en uitputting van budgetten.
  • Het opstellen van de rechtmatigheidsanalyse ten aanzien van de rechtmatigheidsverantwoording.
  • Het vertegenwoordigen van OZHZ in externe samenwerkingsverbanden met betrekking tot het vakgebied.

Wat neem je mee?
Jij bent in staat om met een brede blik over de grenzen van OZHZ en zijn units heen te kijken. Een helicopterview en het vermogen om partijen te binden zijn belangrijke eigenschappen voor deze functie. Je bent in staat om met overtuigingskracht en oog voor andermans belangen, draagvlak te creëren voor jouw onafhankelijke adviezen. Hierbij ga je zowel klant- als resultaatgericht te werk.Daarnaast beschik jij over:

  • Hbo- of universitair werk- en -denkniveau.
  • Professioneel NEVI 2 en/of een bedrijfseconomische opleiding met gedegen ervaring op het gebied van inkoop, bij voorkeur in een publieke omgeving.
  • Kennis van en ervaring met Europese aanbestedingen.
  • Actuele kennis op gebied van wet- en regelgeving.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Ervaring in projectmatig samenwerken.
  • Een goed ontwikkeld gevoel voor processen; beheren, beheersen en ontwikkelen.

Waar kom je te werken?
De Senior Adviseur Inkoop is onderdeel van de unit Strategie en Bedrijfsvoering (22 fte). Naast de strategische beleidsontwikkeling en het relatiebeheer is de unit verantwoordelijk voor de strategische bedrijfsvoeringsfuncties HRM, Relatiebeheer, Informatisering en Communicatie. De nieuwe unit gaat van start per 1 april 2022.Wat bieden we jou?
OZHZ is een moderne werkgever en kent uitstekende arbeidsvoorwaarden op het gebied van reiskosten, opleiding en verlofregelingen. Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal € 5.372,- bruto (schaal 11) op basis van een 36-urige werkweek.Daarnaast beschik je over een Individueel Keuze Budget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Je beheert dit budget zelf en je kunt er voor kiezen om dit uit te laten uitbetalen, of in te zetten voor sportactiviteiten, het kopen van extra verlofuren, extra opleidingen of de aanschaf van een fiets. Ook een fiscale uitruil van reiskosten en een tegemoetkoming in de zorgverzekering zijn onderdeel van het arbeidsvoorwaardenpakket.OZHZ werkt volgens een tijd- en plaatsonafhankelijk werkconcept. Onderdeel hiervan is de beschikking over een laptop en mobiele telefoon.Ook goed om te weten: We vroegen de collega’s: hoe vind je het om te werken bij OZHZ? De antwoorden waren zo positief dat dat wij het certificaat “World-class Workplace” hebben gekregen Wij zijn trots op onze collegialiteit, klantgerichtheid van de organisatie, samenwerking en ontwikkeling in de organisatie.Solliciteren of meer weten?
Ben je enthousiast geworden? Solliciteer direct voor 12 april via het sollicitatieformulier op onze website.Meer informatie over de functie en de procedure kun je opvragen bij Camille van Veen, HR-adviseur, bereikbaar op telefoonnummer 078-7702964. Kijk ook op www.ozhz.nl voor meer informatie over onze organisatie.Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres