Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Inkoper parttime / fulltime (V19.0940)

Inkoper parttime / fulltime (V19.0940)
Amersfoort, 32-36 uur
Een analytische, communicatieve inkoper voor onze afdeling Inkoop en contractmanagement!

Word jij enthousiast van inkoop? Wil jij actief meedenken? Weet jij maatschappelijk betrokken leveranciers te contracteren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Van klantvraag naar contract
De afdeling Inkoop en contractmanagement is onderverdeeld in 3 taakgebieden: strategische, tactische en operationele inkoop. Jij gaat aan de slag als inkoper en bent verantwoordelijk voor inkoopdienstverlening. Daaronder valt onder andere het afsluiten en beheren van contracten en leveranciers. In eerste aanleg zal het takenpakket bestaan uit leveranciers uit het zorgdomein. Jij helpt de interne klanten (veelal onze regio’s) hun inkoopvraag op uiteenlopende gebieden goed om te zetten naar een programma van eisen. Daartoe heb je kennis van zowel de interne klant als ook van specifieke marktsituaties.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor incidentele inkopen boven € 50.000,-. Jij zorgt ervoor dat de inkoop- en aanbestedingstrajecten adequaat en volgens de geldende wet- en regelgeving zijn uitgevoerd. En dat dit leidt tot de realisatie van toegevoegde waarde voor de organisatie. Bijvoorbeeld door risicobeperking, continuïteitsgaranties of gunstige prijs-kwaliteitverhoudingen. Dit alles met onze belofte: Een goed leven voor onze cliënten in het achterhoofd. Je kunt zelf (mede) vorm en inhoud geven aan de functie. Ook heb je een bijdrage aan de ontwikkeling van inkooptools.

Dit zijn wij
De afdeling Inkoop- en contractmanagement is een nieuwe afdeling binnen het Shared Service Center (SSC) van 's Heeren Loo. De afdeling houdt zich bezig met Inkoop, Contractmanagement, Contractbeheer en Licentiebeheer en bestaat uit ca. 16 FTE. Je gaat werken in een enthousiast team inkopers van ongeveer 10 collega’s, bestaande uit Strategisch,- Tactisch,- en Junior Inkopers en assistenten Inkoop. Je ontvangt leiding van de teammanager Inkoop- en contractmanagement.
Wij werden door een Inkoopadviesbureau na een audit als ‘best in class’ bestempeld. We blijven ontwikkelen en zijn nu bezig met het doorontwikkelen van het contractmanagement. De afdeling Inkoop en contractmanagement wil zich verder professionaliseren en dé sparringspartner zijn op het gebied van alles wat met inkoop te maken heeft.

Dit vragen wij
Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding of hbo-werk- /denkniveau. Daarnaast verwachten we dat je:

  • Werkervaring als inkoper hebt.
  • De opleiding Nevi 2 hebt afgerond of bereid bent deze te behalen.
  • De aspecten van projectmanagement en contact- en leveranciersmanagement beheerst en deze weet toe te passen.
  • Je gewend bent om te werken binnen multidisciplinaire projectteams.

Jouw profiel
Je herkent jezelf in de volgende competenties: analytisch, adviesvaardigheid, klantgericht, flexibiliteit, doorzettingsvermogen en communicatief. Verbinden, informatie ophalen en brengen, contact leggen en netwerken doe je graag.

Dit bieden wij

  • We bieden jou een contract voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een 36-urige werkweek, waarbij er oog is voor werk- en privébalans. 4 x 9 uur werken is bijvoorbeeld mogelijk.
  • Gegarandeerd een eindejaarsuitkering van 7,05% van je feitelijk verdiende jaarsalaris.
  • Een baan bij één van de grootste, landelijke zorginstellingen in Nederland op een toplocatie in Amersfoort op 5 minuten loopafstand van het Centraal station.
  • Een brutosalaris conform de cao Gehandicaptenzorg van minimaal €2345, en maximaal €3948,- (FWG 50 t/m FWG 55) bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding.
  • Carrièrekansen en doorgroeimogelijkheden op al onze locaties.
  • Persoonlijke groei, inzicht en regie over je eigen ontwikkeling via "Mijn Leeromgeving" en e-learning via GoodHabitz.

Zin om aan de slag te gaan?
We vinden het belangrijk te horen wat je motivatie is om te solliciteren op deze vacature. We ontvangen daarom graag een motivatiebrief én je cv. Solliciteren kan tot 5 juni 2019 via het online sollicitatieformulier.

Wil je meer informatie?
Wil je weten hoe ’s Heeren Loo is als werkgever? Kijk dan hier www.sheerenloo.nl/werken-bij

Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Arthur Hofland (Manager Inkoop en contractmanagement), op telefoonnummer 088-0370601 .

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geplaatst. Bij gelijk gebleken geschiktheid genieten interne kandidaten voorrang. Bij aanname voor deze functie dien je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) in te leveren. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres