Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen
De organisatie
De gemeente Dronten is een jonge gemeente met lef. In veertig jaar tijd groeide de gemeente Dronten uit tot een gemeente met meer dan 40.000 inwoners. Het thema “Dronten geeft je de ruimte” voert dan ook verder dan de fysieke ruimte in de gemeente. Ook in de organisatie van de gemeente Dronten: daar worden talenten benut! Wie wil groeien, kan er groeien. Balans tussen werk en privé vinden wij zeer belangrijk. Het personeel van de gemeente heeft een transparante relatie met het gemeentebestuur en is zeer betrokken bij de samenleving, maakt er afspraken en komt deze ook na. Dienstverlening gaat verder dan veiligheid en gezonde financiën. We denken mee met ‘onze klanten’ en zijn toekomstgericht. Integriteit staat bij werknemers van de gemeente Dronten hoog in het vaandel. Werknemers van de gemeente Dronten roesten niet vast in patronen, maar hebben een flexibele en oplossingsgerichte werkhouding (zie ook: www.dronten.nl).
Afdeling Concerndiensten (CD)
Bij de afdeling Concerndiensten (CD) werken ca. 50 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor het concernbrede beleid op het gebied van de bedrijfsvoering, diverse administraties en managementinformatie, verstrekt juridisch advies en ondersteuning en zorgt voor bestuursondersteuning. Het is een afdeling met veel dynamiek, gericht op kwalitatieve dienstverlening, ondersteunen en adviseren van de bedrijfsvoering in het geheel en de afdelingen afzonderlijk. Dienstverlenend en innovatief, communicatief en collegiaal, integer en professioneel zijn trefwoorden die de afdeling kenmerken.
Team inkoop/contractbeheer
Afdeling inkoop bestaat uit twee personen. Je werkt in het team nauw samen met de inkoopadviseur en maakt formeel onderdeel uit van het team juridische zaken. Op dit moment is er een verkenning gaande samen met de gemeente Dalfsen, over het al dan niet – op termijn – onderbrengen van de werkzaamheden van de medewerker contractbeheer bij een shared service centrum in Zwolle.
Wij zijn in verband met het vertrek van de huidige medewerker contractbeheer op zoek
naar:
Het betreft een vaste aanstelling voor 24 uur per week/0,66 FTE
De functie in ingeschaald op schaal 8 (maximaal € 3134 bij 36 uur).
De functie
Je bent verantwoordelijk voor het contractbeheer en registratie. Je uitdaging ligt in het adequaat uitvoeren van leveranciers- en contractmanagement. Je biedt ondersteuning bij de aanbestedingstrajecten en de werkzaamheden van de inkoopadviseur.
Het profiel
Competenties
Je beschikt over kennis van inkoop binnen de (semi) publieke sector en je hebt aantoonbare ervaring in aanbestedingsprocessen en contractbeheer. Je werkt proactief en zelfstandig en je hebt een flexibele, dienstverlenende instelling.
Als cultuurwaarden voor alle medewerkers zijn geformuleerd: Afspraak is afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV).
Functie-eisen
• Op CV aantoonbare ervaring met Contractbeheer en Inkoop bij voorkeur binnen de (semi) publieke sector;
• Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau;
• Bij voorkeur heb je ook de opleiding NEVI 1 afgerond.
Interesse? Voor meer informatie kun je terecht bij:
Functie-inhoudelijk: Bert Kok – Teamleider Concerndiensten (0321) 388 309
Procedureel: Tim Marsman – HRM (0321) 388 272
Enthousiast?
Solliciteren kun je via het sollicitatieformulier. Je reactie ontvangen we graag uiterlijk 27 juni a.s. De sollicitatiegesprekken zijn gepland in de week van 4 juli 2016.
Voor deze vacature wordt zowel intern- als extern geworven. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor.