Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Medior inkoopadviseur HR

Kan jij onze opdrachtgevers wegwijs maken in de wereld van HR-inkoop? Ben jij inmiddels gepokt en gemazeld als inkoopadviseur in de wereld van opleidingen, verzekeringen, assessments, loonadministratiesystemen, wagenparken, ICT-middelen, werkplekbezettingsonderzoeken en nog veel meer? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Werken bij Adjust en dan?
Op dit moment werk je als inkoopadviseur HR bij Adjust op een interim inkoper HR opdracht binnen onze Business Unit Privaat. Je adviseert de opdrachtgever over alle HR gerelateerde inkopen en zorgt voor kennisoverdracht naar de medewerkers van opdrachtgever. Een leuke opdracht en helaas is de einddatum ook echt de einddatum. Over 1 maand kom je weer beschikbaar. Jouw Business Unit Manager is al op zoek naar een nieuwe uitdagende opdracht. Je bent voorgesteld op een project waarbij wij de inhuur van personeel onder de loep nemen op basis van no-cure, no-pay. Een uiterst interessante opdracht, waarbij de uitdaging is én met een goed product te komen, én de tijd die er aan gespendeerd wordt in de gaten te houden. We hopen dat deze opdracht doorgaat!Volgende week staat er een training op het programma; niet één die jij ontvang- jij gaat h’m geven! De presentatie is al klaar, alleen de voorbereiding en huiswerkopdrachten voor jouw collega’s moeten de deur nog uit.
Naast de opdracht bij de klant, werk je momenteel ook aan standaardiseren van templates en trainingen op gebied van HR-inkopen. Deze worden opgenomen in onze kennisbank. Regelmatig heb je hierover (telefonische) overleggen met andere collega’s met dezelfde expertise.Eind van de maand heb je met jouw Business Unit een meeting staan. Hierbij delen jullie kennis, ervaringen en gaan jullie gezellig met elkaar eten.

Wat we van jou verwachten
Wij zijn op  zoek naar een echte Adjuster:

  • no-nonsens en nuchter;
  • harde werker, met passie voor het vak;
  • Hbo- of Wo opleiding en de wil om te blijven leren;
  • adviseur in hart en nieren, luisteren is één van jouw kerncompetenties;
  • altijd op zoek naar nieuwe tools en innovatieve methodes;
  • ervaring op gebied van HR inkoop.

Wat wij je bieden
Adjusters hebben passie voor hun vak. Stuk voor stuk zijn wij gedreven om resultaat neer te zetten bij de klant. Adjust heeft een eigen DNA, wat betekent dat we ons inzetten op een manier waarop wij dat zelf ook zouden verwachten. We werken op basis van veel vrijheid en veel vertrouwen. Maar we zijn ook streng als het gaat om kwaliteit naar de klant en de kwaliteit van documenten die onderling verstuurd worden. Consultants van Adjust wonen en werken door het hele land, maar vormen toch een hechte groep. Er is aandacht voor de work-life balance. Zo zien wel elkaar bij teamuitjes en uiteraard bij de reguliere werkoverleggen. We delen kennis en werken geregeld samen op projecten. Wij bieden een zelfstandige werkomgeving met alle ruimte voor initiatieven. Bij Adjust krijg je de gelegenheid innovatief mee te denken in kansen en mogelijkheden om de organisatie met elkaar en als team verder te professionaliseren. Je staat zelf aan het roer van jouw eigen ontwikkeling. Daarnaast bieden we inhoudelijk interessante projecten bij mooie opdrachtgevers en de samenwerking met collega’s die voorop lopen in de ontwikkelingen binnen de publieke sector. Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een auto, laptop en telefoon zijn vanzelfsprekend. Je werkt op ons kantoor in Amstelveen, vanuit huis of bij de klant.

Interesse?
Mail je cv naar noortje.bruggeman@adjust.nl of bel voor meer info 06-58772895

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres