Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Senior contractmanager infra/werken

Adjusters worden veel gevraagd voor interim-opdrachten, projecten, advies of een quick scan op het gebied van inkoop-/contractmanagement in de sectoren: publiek, privaat, infra & sociaal domein. Wegens uitbreiding zoeken we een Senior contractmanager infra/werken.

Wat ga je doen?
Als Adviseur inkoop- en contractbeheersing ben je vraagbaak voor contractzaken en onderhoudt je actief contacten met alle stakeholders. Je weet hoe je informatie van afgebakende onderdelen van het inkoop- en contractmanagement moet communiceren. 

Je houdt jouw kennis over het vakgebied up-to-date en zet deze in om inkoop- en contracteringsprocessen te verbeteren. Je signaleert en analyseert ontwikkelingen die de uitvoering van het inkoop- en contractproces kunnen beïnvloeden en je adviseert hierover. Een belangrijk aspect hierin is het goed borgen van bevindingen en kennis.

Je neemt mee
Deze rol pak je het beste op met de volgende bagage:

Kennis en ervaring

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt kennis van Aanleg & Onderhoud i.r.t. het werk;
  • Je hebt kennis m.b.t. het werken met SCB;
  • Je hebt kunt informatiesystemen (zoals SAP) toepassen in je werkzaamheden;
  • Je hebt een inhoudelijke basisopleiding op het gebied van inkoop en contracten;
  • Je hebt 1-3 jaar relevante ervaring in uitvoerende, ondersteunende en adviserende werkzaamheden op inkoop- of contractgebied;
  • Je hebt kennis en ervaring met het inkopen op basis van producten, diensten en werk gerelateerd aan infrastructurele projecten in de breedste in des woords. 

De bijbehorende competenties

  • Resultaatgericht;
  • Aanspreekbaar;
  • Dienstverlenend; 
  • Integer;
  • Ondernemend;
  • Verbindend; 
  • Analyserend;
  • Samenwerkend;
  • Zelfontwikkelingsgericht;
  • Initiatiefrijk.

Wat bieden wij?
Een zelfstandige werkomgeving met alle ruimte voor initiatieven. Bij Adjust krijg je de gelegenheid innovatief mee te denken in kansen en mogelijkheden om de organisatie met elkaar en als team verder te professionaliseren. Je staat zelf aan het roer van jouw eigen ontwikkeling. Daarnaast bieden we inhoudelijk interessante projecten bij mooie opdrachtgevers en de samenwerking met collega’s die voorop lopen in de ontwikkelingen binnen de publieke sector. Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een auto, laptop en telefoon zijn vanzelfsprekend. Je werkt op ons kantoor in Amstelveen, vanuit huis of bij de klant.

Solliciteren
Ben je ervan overtuigd dat Adjust Consulting en jij bij elkaar passen? Dan horen we graag van je. Je sollicitatie kun je sturen naar recruitment@adjust.nl.  Nog niet helemaal overtuigd omdat je nog wat vragen hebt? Neem dan contact op met Stefan Spekreijse, business unit manager infra; t. 06 55 77 28 57 of stefan.spekreijse@adjust.nl. Meer informatie vindt je ook op onze website https://www.adjust.nl/nl/vacatures  

Over Adjust
Adjust is een no-nonsense, betrouwbaar inkoopadviesbureau dat opereert op een uitzonderlijk hoog kennisniveau. Opdrachtgevers kiezen ons telkens voor onze expertise op inhoud én onze mensen. Onze mensen hebben allemaal het Adjust DNA; betrouwbaar, communicatief, oog voor mens en omgeving én hebben de ambitie om expert te zijn in hun vakgebied. Van ons krijgen opdrachtgevers altijd een tot in de puntjes doordacht, oprecht advies.
We vormen een leuke club mensen variërend van junior tot senior die elkaar goed weet te vinden. We wisselen onderling onze kennis uit en spijkeren elkaar en vakgenoten graag bij. Daarom organiseren we events om vinger aan de pols te houden met ‘de markt’ en uiteraard om dat wat wij weten, te delen.

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres