Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen
Ministerie van Algemene Zaken
Functieomschrijving
Wil jij werken in een professionele organisatie, waarin je als inkoopadviseur een grote toegevoegde waarde hebt? Bij het Inkoopuitvoeringscentrum Communicatie spelen onze inkoopspecialisten een grote rol aan de voorkant van complexe aanbestedingen in de categorie Communicatie. Als strategisch inkoopadviseur denk je mee op strategisch niveau over de dienstverlening van Dienst Publiek en Communicatie.
Je werkt met name aan rijksbrede Europese aanbestedingen, op heel diverse communicatieterreinen: van campagnes tot onderzoek, van inhuur van communicatieadviseurs tot online diensten. Daarin is het zaak om veel rijksorganisaties met verschillende belangen en behoeften mee te krijgen. Je bent niet alleen adviseur, maar zorgt als projectleider ook dat er een gedragen aanpak ligt en dat het proces vlekkeloos verloopt.
Met jouw opdrachtgever en het projectteam van inhoudelijk deskundigen kom je tot een scherpe opdrachtomschrijving. Je adviseert over en schrijft de aanbestedingsstrategie en andere aanbestedingsdocumenten. Ook stem je af met toekomstige gebruikers, je houdt informatie- en beoordelingssessies en zorgt voor de uitvoering van het aanbestedingstraject. Dit doe je samen met inhoudelijk deskundigen, juristen, adviseurs contractmanagement en ondersteuners. Daarnaast lever je een bijdrage aan het inkoopbeleid van Dienst Publiek en Communicatie.
Functie-eisen
Arbeidsvoorwaarden
Salarisniveau: schaal 12
Maandsalaris: Min €3.511 – Max. €5.219 (bruto)
Dienstverband: Tijdelijke aanstelling met uitzicht op vaste aanstelling
Contractduur: 1 jaar
Minimaal aantal uren per week: 32
Maximaal aantal uren per week: 36
Overige arbeidsvoorwaarden
Naast het salaris en vakantiegeld kun je rekenen op een eindejaarsuitkering, de zogeheten dertiende maand.
De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer maximaal 55% betaald ouderschapsverlof (onder voorwaarden), studiefaciliteiten, een extra verlofregeling voor ouderen en een vergoeding woon-werkverkeer. Bovendien kun je je arbeidsvoorwaardenpakket deels zelf samenstellen.
Bijzonderheden
• Als je bij ons in dienst komt, vragen we je om een Verklaring Omtrent het Gedrag te overleggen.
• Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.
Digitaal solliciteren
Solliciteer snel en gemakkelijk op deze vacature via onze sollicitatiepagina. Een ieder, ongeacht het geslacht, wordt uitgenodigd te solliciteren, tenzij anders vermeld.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld