Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Tactisch inkoper

Tactisch inkoper
Amersfoort, 24-36 uur per week

"Wil jij je ontwikkelen als inkoper? Ben jij doelgericht, analytisch en goed in het vertalen van de klantvraag? Wil jij een bijdrage leveren aan een goed leven voor onze cliënten? Dan ben ik op zoek naar jou!" – Jan Vloo, manager Inkoop- en contractmanagement.

Waar ga je werken?
De afdeling Inkoop- en contractmanagement is een afdeling binnen het Shared Service Center (SSC) en verantwoordelijk voor inkoop, contractmanagement, contractbeheer en licentiebeheer.

Je werkt in een team van 18 enthousiaste collega's, die met passie en een groot verantwoordelijkheidsgevoel de kwaliteit van dienstverlening waarborgen. Binnen het team heerst een informele sfeer en alle collega's zijn samenwerkingsgericht. We bieden elkaar collegiale steun en er is ruimte voor humor.

Wat ga je doen?
Als tactisch inkoper ben je verantwoordelijk voor de inkoopdienstverlening. Je wordt enthousiast van het afsluiten en beheren van contracten met leveranciers. De inkoopvraag zet jij in een handomdraai om naar een offerte-aanvraag om uiteindelijk tot een contract te komen. Inkooptrajecten voer je adequaat uit volgens de geldende wet- en regelgeving. Je maakt inzichtelijk wat de toegevoegde waarde is voor de organisatie, bijvoorbeeld door risicobeperking, continuïteitgaranties of gunstige prijs- kwaliteitverhoudingen.

Ook lever je een actieve bijdrage aan de ontwikkeling van inkooptools, houd je het bestelsysteem up-to-date en optimaliseer je het bestel- en logistieke proces. Je krijgt volop de ruimte om eigen regie te pakken in je werk en je geeft zelf (mede) vorm en inhoud aan je functie en de afdeling.

Dit bieden wij

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
  • Een brutosalaris conform de cao Gehandicaptenzorg van minimaal € 2853,- en maximaal € 4211,- (FWG 55) bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding.
  • Bij ’s Heeren Loo werken we duurzaam en activiteit gerelateerd. Dit betekent dat we flexibele werkplekken delen en op basis van onze activiteit thuis of op locatie werken.
  • Gegarandeerd een eindejaarsuitkering (13e maand) van 8,33 % en 8 % vakantiegeld.
  • Jaarlijks ontvang je extra PBL-uren (Persoonlijk Budget Levensfase) boven jouw wettelijke vakantie-uren.
  • Als medewerker van 's Heeren Loo neem je automatisch deel aan de pensioenregeling van het Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW). 's Heeren Loo betaalt de helft van de premie.
  • We investeren in relevante scholing en opleidingsmogelijkheden, zoals coaching on the job, intercollegiaal overleg en de mogelijkheid tot het volgen van cursussen.

Dit ben jij
Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in de richting Facilitair Management, bij voorkeur met een afgeronde minor Inkoop. Je hebt een streepje voor als jij in het bezit van een Nevi 1-diploma. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als inkoper. Daarnaast verwachten we dat je:

  • Minimaal 3 jaar werkervaring hebt als inkoper.
  • Jezelf wilt ontwikkelen naar een hoger level.
  • Jezelf herkent in de volgende competenties: analytisch, leergierig, klantgericht en communicatief.

Sollicitatieprocedure

  • Een e-assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Je kunt tot en met 19 januari solliciteren via het sollicitatieformulier.
  • Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Neem gerust contact op met Jan Vloo (manager Inkoop- en contractmanagement): 06 – 23 42 95 22.
  • Voor overige vragen app of bel je met Romy Wilten (Corporate Recruiter): 06 – 13 63 86 95 of stuur een e-mail naar [email protected].
  • Kijk voor meer informatie over werken bij onze organisatie op: www.sheerenloo.nl/werken-bij.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres