Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Ben jij net afgestudeerd en/of toe aan een stap in jouw carrière en sta jij in de startblokken om jouw carrière een boost te geven binnen de publieke sector? In deze functie zorgt AevesBenefit, het grootste inkoopadviesbureau van Nederland, voor intensieve training en begeleiding waardoor jij als trainee het beste uit jezelf kunt halen. Heb jij de potentie, ambitie en motivatie om binnen een betrokken gemeente veel te leren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

AevesBenefit is voor de Gemeente Almere op zoek naar een:
Junior inkoop trainee

De Gemeente Almere is een grote gemeente in Nederland, gelegen in de provincie Flevoland. Het is een gemeente die met veel aandacht veranderingen doorvoert in het belang van haar bewoners. De verschillende afdelingen zijn continu in beweging. De Inkoop afdeling is hier een goed voorbeeld van, het doel is om steeds meer maatschappelijk te ondernemen.

Ter versterking van het inkoopteam is de Gemeente Almere opzoek naar een Trainee die de afdeling komt ondersteunen. Begeleiding van de Gemeente Almere, in combinatie met coaching en training vanuit AevesBenefit zorgen ervoor dat jij je in een jaar tijd snel kunt ontwikkelen. Alle starters (vanaf 0 jaar werkervaring) en junioren (2-3 jaar werkervaring) met het gevraagde opleidingsniveau, affiniteit met het sociaal domein en juiste persoonlijke competenties komen in aanmerking.

Verantwoordelijkheden: • Ondersteunen van jouw inkoopcollega’s tijdens meervoudig onderhandse en Europese aanbestedingen, op termijn zal je zelfstandig verantwoordelijk zijn voor het aanbestedingstraject; • Begeleiden en adviseren van budgethouders; • Specificeren van de inkoopbehoeften. Je onderzoekt welke producten ingekocht moeten worden en toetst of de producten voldoen aan interne specificaties; • Selecteren van mogelijke leveranciers van verschillende productgroepen; • Specificeren van gemaakt afspraken met leveranciers, deze specificaties zullen in het contract opgenomen worden; • Onderhouden van de relatie met leveranciers; • Waarborgen van de kwaliteit van ingekochte producten.

Profiel: • Een afgeronde HBO/WO opleiding; • 0-3 jaar relevante werkervaring; • Affiniteit met het Sociaal Domein; • Zelfstadig, proactief en betrokken; • Je bent communicatief vaardig en politiek sensitief; • Woonachtig nabij Almere is een pré (Amsterdam, Lelystad, Hilversum etc.).

Je bent een zelfstarter, neemt initiatief en werkt zowel goed in een teamverband als zelfstandig. Daarnaast ben je loyaal, betrokken en gedreven. Je hebt de motivatie om jezelf in een relatief korte tijd te ontwikkelen en wilt jezelf graag richting het Sociaal Domein ontwikkelen

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres