Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Gezamenlijke vruchtensapinkoop KLM en Air France levert flinke besparing op

KLM en Air
France hebben afgelopen week gezamenlijk vruchtensap ingekocht via internet.
Via internet is de veilig Procuri opgestart die deel uit maakt van een langer
en uitgebreider inkooptraject. Met behulp van monsters worden diverse producten
getest op onder andere smaak en gebruiksgemak. Bij de literpakken vruchtensap
werd door de luchtvaartmaatschappijen uiteindelijk gekozen voor Granini. Deze
hadden de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Datzelfde gold voor Calypso bij de
kleine verpakkingen.


Procuri maakt internetveiligen mogelijk. De inkopers van KLM
Inflight Services maken al langer gebruik van dit online inkoopsysteem. Voor de
Nederlandse afvaardiging van Air France was dit de eerste inkoopveiling via
internet. De gezamenlijke werkwijze heeft een aanzienlijke besparing opgeleverd
voor zowel Air France als KLM. Dit loopt op tot bijna twintig procent.

Bron: De Wolkenridder

Partner van Aanbestedingscafé:
Partner van Aanbestedingscafé:

Reacties

Partner van Aanbestedingscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres

Ontvang ons gratis e-book!

Ontvang nu het e-book 'Ruis: de ideeën van Kahneman en de aanbestedingspraktijk' en blijf wekelijks op de hoogte van het laatste aanbestedingsnieuws.
close-link