Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen
Vrijdag 19 mei aanstaande vindt de Kick-off lunchmeeting plaats in Amsterdam: een informatieve startbijeenkomst waar (potentiële) deelnemers onder het genot van een broodje worden bijgepraat door enkele aanwezige juryleden en de organisatie.
Deelnemers aan de tweede ronde hebben de zomermaanden om het idee verder uit te werken. waarna begin oktober een discussiebijeenkomst plaatsvindt. Tijdens deze bijeenkomst krijgen de deelnemers ook meer informatie over de eisen ten aanzien van publicatie. Uiterlijk 20 oktober dient het eindprodukt ingeleverd te zijn. waarna begin november bekend wordt gemaakt welke drie inzendingen doorgaan naar de finale.
De finale vindt plaats tijdens het NEVI Jaarcongres op 24 november en omvat onder meer een beknopte presentatie/verdediging van de inzending.
Aanmelden
Het aantal deelnemers voor de eerste ronde is onbeperkt. Een team mag uit maximaal zes personen bestaan. Stuur bijgaand document volledig ingevuld naar NEVI. [email protected] of fax 079 3300760.
Uiteraard is aanmelden ook mogelijk tijdens de Kick off lunchmeeting op vrijdag 19 mei aanstaande.
Voor meer achtergrondinformatie & aanmelden zie www.nevi.nl/inkoopcompetitie
Programma 19 mei
12.00 uur Ontvangst
12.30 uur Waarom deze inkoopcompetitie? – aanleiding. door Kees Linse. CPO Shell (jurylid)
Wat wordt er van de deelnemers verwacht? – planning en proces. door Wendy van der Valk en Marc Reunis (organisatie)
13.00 uur Inschrijven competitie
Locatie
Felix Meritis. Keizersgracht Amsterdam
Deze locatie is op loopafstand van de Rode Hoed. waar om 14.00 uur het Purchasing Excellence Event van start gaat.