C.I.V. Superunie
B.A. maakt bekend de interne organisatie te hebben aangepast. om de
Inkooporganisatie sterker te positioneren. krachtiger op de markt te
laten functioneren en beter te kunnen inspelen op nieuwe kansen en
mogelijkheden. Als onderdeel van deze organisatorische vernieuwing is
ook de nieuwe functie van Business Development gecreëerd.
Gerard van Dulmen. Directeur Inkoop Superunie. beschouwt de vernieuwing
van de Inkooporganisatie als een logische stap in de ontwikkeling van
Superunie. ‘Voorop blijft staan dat wij onze inkoopkracht optimaal
willen aanwenden voor onze leden. Met deze vernieuwing willen wij nu
zwaarder inzetten op dagvers en organisatorisch een duidelijker
onderscheid maken tussen dagvers en DKW/Non-food. Daarnaast willen wij
met onze vernieuwde Inkooporganisatie de afspraken met en
leverprestaties van onze leveranciers beter kunnen aansturen. bewaken
en verbeteren.’
Meer lezen? Klik hier
Bron: Gerard van Dulmen. Uwsupermarkt.nl